Metin ve boss kestikçe özellik veren item sistemini siz değerli forum üyelerimizle paylaşıyorum. daha önceden paylaştığım Toplu envanter sisteminlede uyumludur.
:
Not:
ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.
Not:
Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.
syserr:
Eğer common/ittem_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.
item_length.h:
:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Not:
ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat edin yoksa İtemi taktığınızda görünmeyebilir.
Not:
Aşağıdaki gibi bir syserr alırsanız common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttırın.
syserr:
C++:
SYSERR: Oct 16 18:39:23 :: EquipTo: EquipTo: invalid wear cell (this: #21550 Beyaz Şebnem +50 wearflag: 8388608 cell: 32)
Eğer common/ittem_length.h içindeki enum EItemWearableFlag 'ın içi 32 yi aşarsa 32 ve sonrasındakileri aşağıdaki gibi düzenleyin.
item_length.h:
C++:
WEARABLE_DENEME = (1 << 29),
WEARABLE_DENEME2 = (1 << 30),
WEARABLE_DENEME3 = (1 << 31),
WEARABLE_DENEME4 = ((uint64_t)1 << 32),
WEARABLE_DENEME5 = ((uint64_t)1 << 33),
WEARABLE_DENEME6 = ((uint64_t)1 << 34),